Thursday, March 27, 2014

From Montréal, Canada

5 years after, I finally understand my endless love for you and why you are such a big part of my life. Thank you for the music, thank you for the love, thank you for all the good things. 

I hope you are proud of all your fans when you watch us. 


Keep living in joy and happiness and moonwalking on the sky.


We will love you forever. 


5 ans après, j'ai enfin compris mon amour inconditionnel pour toi et la raison pour laquelle tu es une partie si importante de ma vie. Merci pour la musique, merci pour l'amour, merci pour toutes les belles choses que tu as faites.


J'espère que tu es fier de nous, tes fans, quand tu nous regarde.


Continue de vivre dans la joie et le bonheur et de de " moonwalker dans le ciel". On t'aimera toujours.


Avec tout mon amour, Christiane Ansa.



No comments:

Post a Comment

Sending Love from Around the World